Sunday, 18 October 2009

Blick aus meinem Küchenfenster

Und hier habe ich noch einen gefunden! Also jetzt habt ihr den vollen Überblick über mein Küchenfenster.
Der Blog Barbara's Spielwiese, hat eine Serie von Fotos mit Blick aus Küchenfenstern inspiriert in Blogs, die ich gerne lese. Deshalb möchte ich hier auch mein Küchenfenster anbieten - es geht auf den Balkon, auf dem meine Kräuter und meine Blümchen leben, aber jetzt tut sich nicht mehr allzuviel.
I just found this entry I thought my new computer had lost.
But it had only hidden it, cunningly. Cunning - reminds me of the women's cabaret group Cunning Stunts - anyone?
There has been an amusing spate of kitchen windows on German food blogs, inspired by Barbara's Spielwiese,and here is the view from my kitchen window (which is a french window to the balcony) on the last of the sunny October days. This is where my herbs live, and some flowers, too. Und so sieht's im Winter aus - demnächst also..
This is how it looks in winter, i.e. any minute now.

4 comments:

  1. What a wonderful photo. Such atmosphere!

    ReplyDelete
  2. Danke Oona,thank you Deana
    Ich liebe meine Küche auch.

    ReplyDelete